Moje projekty
Wszystko ma swój początek i koniec. Oto projekty, które są moją dumą i jednocześnie częścią historii.
ProPace Aarhus
Muzyka i uśmiech to najlepsze sposoby, aby połączyć i zintegrować ludzi! Dlatego też wykorzystałam ten fakt i rozwinęłam wraz z wolontariuszami międzynarodową grupę-chór integrujący się przez muzykę ProPace! Byłam liderką grupy muzycznej z ludźmi z całego świata, a pewnym momencie było nas aż 70 !
Zostaliśmy chórem miesiąca w Aarhus, śpiewaliśmy w domach kultury, pomocy społecznej, w ośrodkach uchodźców, jeździliśmy wspólnie kamperem po Norwegii, śpiewając gdzie się da i roznosiliśmy radość z muzyki! Śpiewaliśmy również w różnych językach, aby zbliżyć się do siebie i pokazać innym, że można!
Członkowie ProPace mówili mi, że dzięki chórowi nie tęsknili tak bardzo za domem, że chór stał się ich muzyczną rodziną i czuli większą motywację i inspirację każdego dnia!
ProPace zainspirowało organizacje rządowe do stworzenia i dofinansowania aż 10 takich grup muzycznych w całej Danii! Ten projekt pokazał, jaką siłę ma muzykę! Przełamuje bariery językowe, kulturowe oraz wiekowe.
Muzyka przełamuje bariery językowe, wiekowe i kulturowe! To świetny sposób na integrację i roznoszenie tolerancji, pokoju i radości!
Fall in love with Poland
W 2018 wzięłam sprawy w swoje ręce i postawiłam sobie cel – zwiększyć świadomość Duńczyków o Polsce, kreatywnie świętując 100 rocznicę odzyskania niepodległości
Po zebraniu grupy wolontariuszy, prowadzeniu kampanii social media, kampanii crowdfundingowej, PRowej,pozyskaniu funduszy, udało mi się stworzyć kreatywne wydarzenie promujące Polskę! Wydarzenie i kampania w mediach społecznościowych oraz tradycyjnych urosły do ogromnej skali! Zaangażowali się w nie: Polska Organizacja Turystyczna, gmina Aarhus, Telewizja Polska oraz wiele innych!
Wszystko to robiłam charytatywnie, dodatkowo po pracy, aby wypełnić misję pokazania kreatywnej i fascynującej Polski! Udało się! Bilety na wydarzenie Fall in love with Poland wyprzedały się momentalnie i przybyło aż 250 osób, a jeszcze kilkadziesiąt prosiło o bilety! Na filmiku obok możecie zobaczyć jego przebieg w skrócie. Było jedzenie, taniec śpiew, sztuka itd.- integracja poprzez kulturę!
Kampanię promocji Polski Fall in love with Poland prowadziłam charytatywnie po pracy, aby wypełnić misję pokazania fascynującej i kreatywnej Polski!
Kolejny raz udowodniłam, że muzyka i sztuka to świetne sposoby na integrację!